جمعه ۲ آذر
خاطره شعری از ریحانه رسولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۴۳۴۴۰
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۶۷
|
آخرین اشعار ناب ریحانه رسولیان
|
خاطره
سالهابعد
من بازهم دراین نقطه می ایستم
وهمان آهنگ رازیرلب زمزمه می کنم
قرارنیست دیگراتفاقی بیفتد
فقط شاید سالهابعد
پشیمان شوم
که چراکس دیگری رابه اندازه ی تو دوست نداشتم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.