سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      توبه ی آخرین!

      شعری از

      محمد فرخ طلب فومنی

      از دفتر محمد فرخ طلب فومنی نوع شعر مسمط

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۴۷ شماره ثبت ۴۳۴۰۸
        بازدید : ۵۱۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد فرخ طلب فومنی
      آخرین اشعار ناب محمد فرخ طلب فومنی

      من بودم و انتخابی
      بی هر سوال و جوابی
      نه آتش و نه کبابی
      حتا گناه و ثوابی
      تا آنکه او در کمین شد

      با عشق بیگانه بودم
      اما برایش سرودم
      آغوش خود را گشودم
      شاید نبود این به سودم
      شک با وجودم قرین شد

      وقتی که پیشش رسیدم
      زیبایی اش را که دیدم
      پیراهنش را دریدم
      از میوه هایش چشیدم
      اما چرا اینچنین شد؟

      یکباره دنیا قفس شد
      عشقم به کامِ هوس شد
      طاووس نزدم مگس شد
      یک پهلوان بی نفس شد
      گویی که میدان مین شد

      با اینکه در خود شکستم
      یک عمر پایش نشستم
      افسوس! طرفی نبستم
      حس می کنم ساده هستم
      با من فقط غم عجین شد

      از من ربود عقل و دین را
      هم آسمان هم زمین را
      عطرِ بهشت برین را
      از چنته ام، بهترین را
      یک مرد نقشِ زمین شد

      نان از دهانش بیفتد
      هوش از روانش بیفتد
      آتش به جانش بیفتد
      در دودمانش بیفتد
      قلبم پر از خشم و کین شد

      بر می گزینم خدا را
      آن خوب بی منتها را
      بر زخم هایم دوا را
      الغوث یارا! نگارا!
      این توبه ی آخرین شد

      محمد فرخ طلب فومنی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0