دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
نماز شُکر
می خوانم؛
سوی تو
با
قبله نمای دل!
.
.
.
هلال ماه نو
شب های تو اَم!
رها کن
از کمان چشم
تیر دیگری!
آلاله سرخ-دی نود وچهار
......................................
پ.ن:دَم شیطان دلم گرم ...که در چاه نبود!!!از شاعر احساس و ادب وکمال -محسن ملک زاده (رهگذر)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.