دوشنبه ۲۸ آبان
انتهاي كوچه شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۴۳۳۲
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
درابتدای جاده نشستم به انتها نگرم
ولی زکوره راه وُخم کوچه بی خبرم
دودست گره کرده ام که گم نشوم
که سنگ لاخِ راه شکسته این کمرم
نشانه گرفتم دوچشم به ناکجا آباد
به پشت چومینگرم نباشدش اثرم
زمین تشنه نشسته درانتظاربارانی
به غیرآنچه چکیده از دوچشم ترم
صدای ضجه ی کفش چروک درپایم
به شکوه بنالدوُخون کرده این جگرم
به انتهای کوچه رسیدم، ولي حیرانم
چراكه گم شدم ازراه خودهنوزدربدرم
چراغ روزبه خموشی رود نمی دانم
چوشب رسید کجاست خانه ی دگرم
نسیم غم شده این تِکه تِکه های تنم
نباشدآن دلی که به كوي اوپناه ببرم
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.