شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: آرام -آرام م تویی
تقدیم به: بانو ف- غ
**
آرام -آرام م تویی
مرغ دل آرام تویی
آرام چشمانم تویی
آرام دستانم تویی
**
آرام بستانم تویی
آرام وایمان تویی
لبخند لبهایم تویی
دعایی شب هایم تویی
**
بی تو که من دلهره ام
بی تو که من ویرانه ام
بی تو که من بیهوده ام
بی تو که من سرگشته ام
**
گویم تورا یارم بمان
آرام چشمانم بمان
امشب تو مهمانم بمان
مهمان چشمانم بمان
**
بمان که بی تو خسته ام
بمان که بی توگریه ام
بمان که بی تشنه ام
بمان که بی تو مانده ام
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/24- بدیه—ناتمام – تقدیمی- به یاد یاد یکی از قدیمی ترین ترانه های مردمی و فکلور ایران زمین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.