سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      عصر مـــــدرن !

      شعری از

      سید مصطفی رادحسینی

      از دفتر انجمن انسان های مرده نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۱:۲۸ شماره ثبت ۴۳۰۱۹
        بازدید : ۴۳۶   |    نظرات : ۲۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید مصطفی رادحسینی

      تجاوز " زن "
      که زمین را گرفته اند به چنگ
      زیر جنگ
      راستی ،
      افکار"داعشی" را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
      آزادی بود و برادری بود و خواهری
      چنین"زایشی" را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
      ،
      تجاوز " تن "
      لعنتی ، کی داشت ؟
      سود پرست و پاپتی ، لعنتی کی داشت ؟
      اختلاس های مجانی و "بخــــیه" های پولی ،
      ریه های خراب و هوای پولی ، کی داشت ، برادر . . . ؟
      ،
      تجاوز " زیستن "
      که این را دیگر همه ی زندگانی به من داد . . .
      با چاشنی تجاوزات خوشمزه و ارضائات خوشمزه و
      بالا آوردن مرگ
      دنیا "ناجوانمردانگی" داشت ، برادر . . . ؟
      آیا "خستگی"داشت ، برادر . . .؟
      ،
      "بابک ها" در خواب و
      "زنجانی" ها بیدار
      "کوروش" در قاب و
      "اهریمنی" ها بیدار
      "شاپرک" ها در حبس و
      "خوک" ها آزاد
      قاصدک" ها در حبس و
      فرداها بر "باد"
      ،
      تجاوز " من "
      راستی ، این را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
      ،
      ،
      ،
      ،
      سید مصطفی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0