يکشنبه ۲۷ آبان
آدم برفی شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۲۴ شماره ثبت ۴۲۸۱۸
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
گرد خود دیوارهای از سنگ خارا می کشم
گشتهام از نور ترسان ٬ پردهها را میکشم
ای رفیق نیمه ره رفتی و دور از شهر خود
جسم بیجان روی این بیراهه تنها میکشم
حال فهمیدم که امّیدی نبود و بی سبب
انتظار بارش از یک ابر نازا می کشم
گر چنین باشد وفا و یاری همسنگران
منّت اغیار و ناز خیل اعدا می کشم
تا بماند یادم آن قلب یخی پشت نقاب
تاکه تسکین یابد این دردی که بیجا میکشم
روی لب های سیاه آدمکْ برفی سرد
نقش یک لبخند سرخ و گرم و گیرا میکشم
تا بداند نسل بعد از ما چه با من کرده ای
پنجه بر دیوار غار تنگ دنیا می کشم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.