دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
مه ...
برزمین ریخته!
سوز سردی
می تازد؛
برجانم.
پرتپش
دل بی قرارم!
دستانم
لبریز شکایت های،
یک دوست.
در گوشم
آوای محزون،
امین الله خوانی
جوانی نشسته بر صندلی چرخدار.
چوب خط بغضم ...پر پر!
درهم ریخته
جورچین روحم.
اصلا" ...گم شده ام!
آمده ام تا دوباره
پیدا کنم ،خودم را.
همین جا ،در قطعه ای از بهشت!
سلام می کنم
تر می شود ،چشمم
...این روزها
چقدر مهمان داریم!
می پیوندم ؛
به آسمان آسمان
ارادت هایی که می بارد؛
خالص ویکریز.
مثل همین
مه، پاشیده بر زمین!
آلاله سرخ-آذر نودوچهار
.......................................
پ.ن:نایب الزیاره بودم در آدینه ای که گذشت از طرف شما عزیزان وارادتمندان حضرتش...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و هزاران درود آلاله بانوی جان
از ساکن نورگاه از سیده بانوی عزیزم امشب سخت التماس دعا دارم
تسلیتم پذیراباشید
یاامام رضا (ع) ..........