شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
سلام به همه ی دوستان و سروران گرانقدر
با شروع زندگی مشترکم کمتر فرصت اومدن به سایت و بهره بردن از ادبیات ارزشمند شما رو دارم،در همین فرصت اندکی که پیدا شده عاشقانه ای است که برای همسرم نوشتم و خوشحال میشم منت بگذارید و همراهی ام کنید.یا علی
.................................
اکنون تکیه داده ام
بر ستون مهربانی ات
و از ارتفاع دوست داشتنت
به بلوغ رسیده
دانایی ام.
من
دست نخورده ترین ترانه را
با تمام شاعرانگی ام
به نام تو ثبت کرده ام
و به رقص بادها می سپارم
ترنم سپیدهای ناسروده را
تا بدانند ابرها
که عشق
خاک مرده را
فارغ از باران
زنده می کند.
تقدیم با عشق
نسیم شرق تو
پاییز94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.