دوشنبه ۵ آذر
دگرگونی عجب...! شعری از آرمان صورتگر
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ۰۳:۳۶ شماره ثبت ۴۲۱۷
بازدید : ۱۲۱۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب آرمان صورتگر
|
مسیح
هیچ گاه فکر نکرد
که بره معصومش
روزی
ژامبونی باشد با معنویت نود و نه درصد
که کشیش ها
هر صبح برای صبحانه تناولش میکردند...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.