سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    زهرمار

    شعری از

    محمد محسن خادم پور

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۴۲۱۵۹
      بازدید : ۸۱۶   |    نظرات : ۲۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
    آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور

    اینجا کجاست که یک آشنا کنارم نیست
    در خانه ، کوچه ، خیابان نشان ِ یارم نیست
     
    مرداب وُ خلوتِ شبهای سرد پائیزی
    تصویرماه وُ پلنگی به بیشه زارم نیست
     
    شبنم به دامن گل سکته کرده میمیرد
    این تاک حامل ِ یک جرعه زهر مارم نیست

    دیرانه هرشب وُ دیوانه راه می بندد
    کارم کشیده به جائی که کارزارم نیست

    اعجاب تازه ندارد به هر کجا رفتم
    صدرنگ ِ انگ که یک ذره اعتبارم نیست

    از گفتگوی شلوغی که در زمان جاریست
    غیر از صدای جدائی نوای تارم نیست

    ابری سلیته به حالم ملال میپاشد
    اسبی برای گریز از هوای تارم نیست
     
    ای شهر گمشده در دود وُ وحشت وُ تلخی
    این جا کجاست که پایان ِ انزجارم نیست
     

    محمد محسن خادم پور - 1389


     
     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0