جمعه ۲ آذر
وکیل شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۴۲۰۷۴
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
برای من که تو را بی بدیل می خواهم
به فرض آنکه نباشی دلیل می خواهم
تمام ترس من از احتمال طغیان است
عبور بارش شوقم ، مسیل می خواهم
تفاوتی نکند دِیر وُ مسجد و عِبری
طوافِ درطلبت را اصیل می خواهم
به باغ و جنگل و صحرا به کوه ودردریا
به هرکرانه نمادت قبیل می خواهم
سراب گمشدگان ناتمام وبحرانی
میان این همه طوفان دخیل می خواهم
مرا خیال تو در بند خویش می بندد
غروب غمزده ام را نخیل می خواهم
بیان قصه ی هجران کشیده بردارم
نشان آتش عشقت خلیل می خواهم
اگرکه جرم نمودم به بی وفا گشتن
تو را برای همیشه وکیل می خواهم
محمد محسن خادم پور-1392
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.