جمعه ۲ آذر
فروشی شعری از فرامرز حقگو
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۴۱۷۴
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز حقگو
|
بیجاره !!
چیزی را عرضه می کند برای فروش به چه قیمت؟؟!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.