شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
بُز و آواز ابوعطا
در تاریکی فضای زیر میز
جوی سربالا را ب ز آوردند
از جریان سیاه نفت
تا در دور دست ها
فراتر از بشکه ای 140 دلار
آب شود
سگ چوپان امّا
این روز ها
بشکه ای 40 دلار نفت
زوزه میکشد
تا تفاوت 100 دلاریِ
زنگوله گردن گله ی ب ز ها را
بُزآورد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرزیبائی خواندم
دستمریزاد