سه شنبه ۲۹ آبان
دشت لاله ها (دشت کربلا) شعری از مهرداد رستم آبادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۱۰ شماره ثبت ۴۱۳۲۸
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۶۳
|
دفاتر شعر مهرداد رستم آبادی
آخرین اشعار ناب مهرداد رستم آبادی
|
کران تا کران لاله موج می زند
که تا آسمان لاله موج می زند
به دشتی که دریا دلان خفته اند
هم از خاکشان لاله موج می زند
از اینجا به بعد داغ ما دیدنیست
به چشمم چنان لاله موج می زند
بهار هم در اينجا تماشاگر است
که در این خزان لاله موج می زند
به دنبال ردی ازين لاله ها
هزار کاروان لاله موج می زند
ببین ریشه اش در کجاست عاشقی
که بر استخوان لاله موج می زند
ز گلهاي پرپر که دارد نشان
چقدر بی نشان لاله موج می زند
به خاکم اگر مردم این شعر را
تو تنها بخوان لاله موج می زند . .
مهرداد رستم آبادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.