شنبه ۲۶ آبان
فصل نماندن شعری از لیلی
از دفتر فصل کال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ شماره ثبت ۴۰۹۸۳
بازدید : ۱۱۰۲ | نظرات : ۳۵
|
|
جایی برای ماندن نیست
بیرون می زنم از کالبد کلمه
گنجشک ها تاول هایِ دهان باز کرده ی درختانند
و شاخه ها، تابوت هایی ایستاده
در جنوب غربی جنگل
پاییز بی دعوت
رنگ روی رنگ می ریزد
تاعطر سوزیِ واژه ها خاموشی نگیرد...
جایی برای ماندن نیست
بیرون می زنم ازکالبد شعر
زیر سیگاری ،
پر شده از توتون زارهای آتش زده ی مارسی
پالتوی چرمینم
پرچمی ست
جان سالم بدر برده از،
خشم گاوهای روندا
حرفی برای گفتن نیست
رد خون را
از لب زنی که در آیینه فرو رفته
با آستین پاک می کنم.
================
لیلــــــــــا رنجبران
درگاوگم پاییز94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.