جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسین اسماعیلی(دشتیان)
آخرین اشعار ناب حسین اسماعیلی(دشتیان)
|
من آرزوهای جوانی را
دفن کردم
در تابوت پیری
اثبات زمان
سپیدی موی من است
لرزش صدای من
برهان حرکت است
من خود فلسفه ام
جوهرم عرضم و استوار قانونم
کتابم. که بی دریغ مشتاق خواندنم
آوازم . که بی پروا در پژواکم
رهایم
بسان ماهی در آب
یا برگی در باد
یا انسانی بر زمین
بسان روحی خارج از بدن
بسان تفکری پویا
بسان مرثیه ای در عزای شهیدی
من. قرون را وعلم را و تاریخ را با خود حمل می کنم
من نشانه خدایم
من ادامه آدمم
ادامه سیب و گندم
ادامه گناه و بخشش
تجربه ام بی هیچ ضرری
شتابم بی هیچ برخوردی
تغییرم بی هیچ مقاومتی
بی هیچ هراسی
فقط امروز من اینچنینم
آری فقط امروز
...در مسلخ دانستن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.