سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        آفريده

        شعری از

        حسين شادمهر

        از دفتر شعــر آئيني نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ شماره ثبت ۴۰۸۴۹
          بازدید : ۳۴۶   |    نظرات : ۳۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        خدا تو را چه بي‌نظير، آفريده است
        تو را چه خوب و دل‌پذير، آفريده است

        تو را براي لحظه‌هاي ناب عشق هم
        براي لحظه‌ي خطير، آفريده است

        براي بارش زلال عشق تو
        خدا دل مرا كوير، آفريده است

        در آسمان مقابل مقام تو خدا
        فرشته‌هاي سر به زير، آفريده است

        و هيچ خار لايق خطاب گل نبود
        كه خار را خدا حقير، آفريده است

        يقين خدا تو را كنار اسم اعظمش
        گذاشته، قوي و شير آفريده است

        براي پاسباني از هجوم بادها
        يكي دلاوري دلير آفريده است

        براي كودكان كوفه نيز مثل تو
        گلي لطيف چون حرير آفريده است

        براي بيوه‌ها، يتيم‌ها، اسيرها
        چه دست‌هاي دست‌گير آفريده است

        براي سينه‌ي محمّد رسول هم
        تو را برادر و وزير آفريده است

        خدا براي عشق در زمانه‌ي بلا
        چراغ روشن مسير آفريده است

        تداوم حيات سبز باغ‌ تازه را
        صفاي چشمه‌ي غدير آفريده است

        تو افتخار جاودانه‌اي علي، خدا
        تو را براي ما امير آفريده است
        حسين شادمهر
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0