يکشنبه ۲۷ آبان
ماه روی نیزه شعری از امیر(اذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۴۰۶۷۸
بازدید : ۴۳۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب امیر(اذر)
|
شعری از بنده بعد از غیبتی طولانی...!
ای ماه روی نیزه،خدا گریه می کند
دارد به حال زار شما گریه می کند
کاری برای دختر بیچاره ات بکن...
دارد به یاد خاطره ها گریه می کند
دیگر برای اکبرتان مرثیه چرا...؟
وقتی که زیر قطعه،عبا گریه می کند
تیر و گلوی اصغر شش ماهه ی شما...
خونی که پیش عرش خدا گریه می کند
دارد برای تشنگیت آب می رسد...
در بین راه،مشک چرا گریه می کند...؟
از روضه های خواهرتان پیش قتلگاه...
کون و مکان و ارض و سما گریه می کند
فارغ ز گریه های غریبانه ی همه...
دستی کنار آب جدا گریه می کند
ای ماه روی نیزه به داد دلم برس...
دارد به یاد کرببلا گریه می کند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.