دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
بهارانه نسیمی ست،
بی پایان مهربانیت...
در دلواپسی های این زمانه،
طغیان نیرنگ های بی حدود.
نوشین زمزم
اذان سحرگاهی ست؛
رشته ی تسبیح مهرت،
دانه دانه
دعای دل شکسته ایست،
پاک وجاری
در طواف خانه ی دوست.
هروله کنان
درسعی از خود تاخود.
لبریز هم دلی
در میقات سبز دستانت،
در آبی نیایش لحظه ها
باشکوهی تمام...
از تبار مردان شعر،
عاشقان بی نشان
گمنامان طریق معرفت،
افراغ اندیشه های طلایی
خورشید مهرت پرفروغ
دستانت پرتوان...
آلاله سرخ -شهریور نود وچهار
.............................................
پ.ن...تقدیم با مهر وادب وارادت محضر سرور بزرگمهرم
قلب تپنده ناب.کوچک سپیدی ،به پاس قدر دانی از زحمات
خالصانه تان استاد ملحق گرانقدراز قلم این نو آموز...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و شایسته
مبارک استاد احمدی زاده عزیز و گرامی باشد
خرم و خوش باشید