شنبه ۳ آذر
صخره شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۴۰۵۸۴
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
اگه عاشق بشی روی ایندنیا بخندی
یه ذره از محبتهای دنیا کم نمی شه
نمی گیره کسی عیبی ازین احساس شادت
با این شادی کسی دیگه اسیر غم نمی شه
........
تنفس کن همیشه از هوای پاک دنیا
تو این دنیای شاد خود بزن دل را بدریا
صدا کن اون خدایی را که جز او تکیه گاهی نیست
برای یکدل عاشق بغیر از اینکه راهی نیست
که او عاشقتر از توبتوتو خواب و رویاته
وزیبایی دنیا هم واسه این عشق زیباته
اگه یک لحظه خندانی همین زیباترین روزه
که شادی واسه امروز است و غمها مال دیروزه
غم فردا واسه فرداست بیا امروز و زیبا کن
بیار اون موج احساسو به صخره کار دریا کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.