جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< سنگِ صبور ! >>
رسولِ سیاره یِ سرشکسته به سنگ
معراجم را به کدام صبر
هفت بستی ... ؟
که بسته بود !
آسمانِ پلکان اَت ...
پشت هفت قلم رنگ
هم برایِ نام
هم برایِ ننگ ...
ـــ هَنگام که سرریز شدم
اَی یووووبم را... از سرِ سنگ
دانستم
سرانجام ...
سر من هست وُ سرِ سنگ ...
|
|