جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرتضی درویشی ( اشکان)
آخرین اشعار ناب مرتضی درویشی ( اشکان)
|
شیرین تر از شیرین مرا فرهاد کردی
فرخنده باشی که مرا دلشاد کردی
در انحنای چشم تو در حصر بودم
من را به دیدار خودت امداد کردی
از درد عشقت لاجرم زجری کشیدم
من را تو در صورتگری بهزاد کردی
گفتم بیا از چاله بر چاهم بیانداز
چال غزل بر گونه ات ایجاد کردی
تا انحلال حزب قلبم پیش رفتی
از ائتلاف عاشقان ایراد کردی
خندیدی و گفتی خدایا قانع اش کن
از ازدحام عارفان فریاد کردی
در قید و بند کودتایی تازه بودی
با انقلاب روسری بیداد کردی
دادم بنامت سهم شش دانگ سمرقند
از شعر معروف سنایی یاد کردی
"اندر دل من عشق تو نور یقین ست"
من را به رفتن از برت ارشاد کردی
رفتی نماندی یک غزل با هم بنوشیم
دیدی غزل... بر روی دستم باد کردی!!!
مرتضی (اشکان) درویشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.