يکشنبه ۴ آذر
شبگرد شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ شماره ثبت ۳۹۴۱۳
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
چهره ام را ، قطره های اشک ، پنهان می کند
رفـتنت آخر مرا با خاک ، یکسان می کند
پیـش هم بودیم و دردم کم نبود ، اما گلم
زندگی دور از تو دردم را دوچندان می کند
مرد با سختی و بدبختی به جایی می رسد !
مرد را یک لحظه طوفان تو ، ویران می کند
عقل می گوید که شب ها ؛ موقع خوابیدن است
آدمی را عشق ، شبگرد خیابان می کند
بس که قلبم پشت پا از درد دوری می خورد
سینه ام را دوری ات قالی کرمان می کند
کافرم حتی به این دنیای بی وجدان ، ولی
عشقت این زندیق را ، آخر مسلمان می کند
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.