جمعه ۲ آذر
شهر جفا شعری از داود باقرزاده(غمین)
از دفتر سیروگرسنه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۰ ۰۶:۲۳ شماره ثبت ۳۹۳۸
بازدید : ۷۳۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر داود باقرزاده(غمین)
آخرین اشعار ناب داود باقرزاده(غمین)
|
در دام جفا راه و دری پیدا نیست بعد از شب تارم سحری پیدا نیست
بازار جفا پر از خریدار بود اما به وفا یک نفری پیدا نیست
افسوس که در شهر شما بی هنران جز جورو جفا جلوه گری پیدا نیست
دیگر نتوان گفت که در کاسه چشم از ناله دل چشم تری پیدا نیست
صیاد جفا مرغ وفا را بگرفت دیگر زوفا بال و پری پیدا نیست
صبحی شده در خیمه شب زندانی از روز فروزان خبری پیدا نیست
دردام جفا گشته گرفتار دلی فریاد که در دل شرری پیدا نیست
غمین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.