دوشنبه ۲۸ آبان
تنهایِ تنها شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۳۹۳۷۱
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
گــوشه ای تنهــــا،بدونِ آشنـــــا٬افتـــــــاده ام
من زِیاران وزِنــزدیکان جــــــداافتــــــــاده ام
کَسنمیپرسددگر،احــوالِحـــــــامیرادریغ
بادلی پُرغصه٬بی شـــورونـــوا٬افتــــــــادهام
دلشکستهشدزِرفتــــاروسخن هایِدُرُشت
درهجــــــوم گفته هـــایِ ناروا٬افتـــــــــــاده ام
خستــهامازدردوازدرمانِبیحاصـــل٬دگـــر
درعـــذابیسهمگین٬ازدردهـــــا٬افتـــــــــادهام
رفتازیــادمتبسّــــم٬شادمــــــــانیمُـــرد٬رفت
چشمِ گـــریان درمیــانِ صدبـلا٬افتــــــــادهام
قدکمانوسینهپُرغم٬شدپریشــــــانحالِمن
رفت ازیادم که دیگــر٬درکجــــــا٬افتــــــادهام
شعرهم دیگرنمی بخشدبهماحالِخــــوشی
چندوقتی دورزین٬حال وهوا٬افتـــــــاده ام
حالنومیدمزِخودخوبوبدمفرقشکجاست
چــونکهازهـــرقیـدوبنـدی٬منرهـــاافتــــادهام
نالهای همنشنــــوددیگـــرکَسیازســــــــــویِمن
آهْ مـــــانده درگلـــــویم٬بی صــدا،افتـــــــاده ام
کـوغـــــزل٬کـومثنــــــــوی٬تادردلم حـــــال آوَرَد
ازچه رو این گونه بیعشقوصفـاافتادهام
دردِدلهاگشتهافزون٬همرهِدلکو٬کجاست
ای خـــــــداکُن یاریم درقهقـــــرا٬افتــــــــــاده ام
نیستدیگرشـــوروحالیدروجـــودم٬وایِمن
یک تَنِ لـرزان ودستی بردعـــــــا٬افتـــــــــادهام
یکنفرگـــــــویدمسیـریتاکهبرگــردمبهخـــــود
انتهـــــــــایِ جـــــادّه ای٬بی ابتـدا٬افتـــــــــاده ام
گشته ام نومیـــدازهـرکَس٬به غیرازذاتِ او
درچنین وضعی فقط٬یادِخــدا٬افتــــــاده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.