يکشنبه ۴ آذر
گرچه دیوار خانه بی خشت است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ شماره ثبت ۳۹۲۸۳
بازدید : ۳۰۵ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
دوست دارم که بی شما حتمن
تک و تنها به شور برگردم
دوست دارم بدون غسل وکفن
پیش اهل قبور بر گردم
گرچه این قهر بیخودی زشت است
گرچه دیوار خانه بی خشت است
چون تو دعوت نمی کنی باید
دست خالی به سور برگردم
روز صد بار گرچه می میرم
گرچه دیگر کوپن نمی گیرم
چون شما آرزو کنی باید
به جهان نمور برگردم
گرچه هی گیج میزنم دائم
مثل مجنون از این بیابانها
عشق اگر هم که توصیه نکند
سمت دنیای عور برگردم
گاو اگر بوده ام شدم آدم
عقل اینرا اگر پسندیده
من دوپا بوده ام نمی باید
در میان ستور برگردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.