جمعه ۲ آذر
ودر هجوم بادها ( زلال عروضی باقافیه ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۰ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۳۹۲۴
بازدید : ۹۷۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
تقدیم به دوستان مخالف ( زلال )
همیشه آه من زلال می شود نگاه من
شراره های درد روی کاغذی سپید
سپیده می رسد بدون شک، زلالِ در پگاه من
و در هجوم باد های پوچ و کینه توز
زلال تر ز دوش ماه من
زلال راه من
از مجموعه ی : خیالی زلال سروده شده در شهر کرد 90/4/18
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
با درود خدمت همه ی شما دوستان و اساتید بزرگوار حقیر چندیست به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی توانم آنگونه که باید جوابگوی محبت شما دوستان عزیز باشم امید وارم در این مدت حقیر را به بزرگواری خودتان ببخشید و حمل بر بی ادبی نباشد .
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.