شنبه ۲۶ آبان
نگار من... شعری از لیلا نقشبندی
از دفتر رویای لیلا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۳۹۰۶۵
بازدید : ۴۴۵ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب لیلا نقشبندی
|
رازگُشابرایِ من٬کیست چـــوتو نگارِمن
قلبِ منِ شکسته دل٬ای گلِ من نثارِتو
جانِ پُرازغمِ مرا٬شـــادنمــابه بوسه ای
زندگیم فـــــدایِ آن٬ابــــرویِ دُمِ مـــارِتو
درهمه شب رفیقِ من٬عُزلت وبیکسی شَوَد
آرزویم بُوَدشَـــوَم٬همـــره وغمگســــارِتو
عادتِ من شده دگــر٬خستگی وفِتادگی
کاش شَوَدکه بگـــذرد٬روزوشبم کنــــارِتو
آهـــویِ سرخ میشــوم٬صیدنمـــاعزیزمن
بادلِ شــــادراضیم٬تاکه شَـــوَم شــکارِتو
پیشِ من آ٬نــگارِمن٬عقــدهٔ ســینه واکنم
گــرکه مجـــال باشدم٬من بشوم هــزارِتو
نیست دگــرتحملی٬گــرتونبـاشی به بَرَم
روزوشب این دودیده ام٬میشوداشکبـارِتو
نقد کنید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.