جمعه ۱۱ آبان
کافر ترین پیمبر شعری از مصطفی پایمرد
از دفتر در امتداد خون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۳۸۸۲۱
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مصطفی پایمرد
|
مومن تر از فلاسفه ی قیل و قالی ام
کافرترین پیمبر در این حوالی ام
مشکوک میشوم به خدا و هر آنچه هست!
لبریز بی نهایت ِ قید سوالی ام
دریای پر تلاطم و بی انتها منم
چون برکه ی تنیده ی در خشک سالی ام
ابریشمی ترینِ حریری که بود و هست
اِستاده با تحکمِ بر دار قالی ام
با عرش و فرش و ضد و نقیضین متقنم*
خاکم که برده اند مرا در تعالی ام
آیینه مات و مبهم ِ در این حجاب هاست
زودست بشکنند حباب سفالی ام
با احترام
مصطفی پایمرد
...................
متقن: استوار شده، محکم شده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.