دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دسـتدردسـتِهـموبـیدغدغه
زندگــیِ بـی فشـــــــــاریداشتیم
ازتمــــــــــامِ روزهـــــــــایِ باصفـــــــا
حرفهـــــــــایِ یــادگاری داشتیـم
بهتـــریناوقــات،وقتیبــود،که
فکـروذکـرِســـــــازگاری داشتیم
درتمـــامِ لحظههـامـان،فاصـــله
ازمسیــــــــرِناگـــــــــواری داشتیـم
مانــدهدرافکارمـانآنلحظهکه
ماجـــرایِ مـــــــاندگاری داشتیم
زودایّامِ جـــــوانی مان،گـذشت
خنـــــده هایِ پایــداری داشتیـم
درمحبت کـــــردن ودلــــــــــدادگی
عاشقــــــانه پشتـــکاری داشتیـم
هرزمان دردی بجانهامینشست
روزوشبماحــــالِ زاریداشتیم
عشـقِمن،ایمــاهِ من،دلــــــدارِمن
این چنینذکـروشعــاریداشتیم
هرزمانازهـرکَسیدلمی گرفت
یــارِخـــــــوب وکامــکاری داشتیم
بهـــــرِهـرمشکلبدونِ اضطـــــراب
راهِ حـــــلّ وابتــــــــــکاری داشـتیـم
گفت حــــــــامی،کاش ازبهـــرِنگار
شعرِخــوب وماندگاری داشتیم
لایقش کی باشـداین ابیــــاتِ ما
کاشدروصفش،عیــاریداشتیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.