دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاشکی ماهم نگاری داشتیم
همدم وهمراه ویاری داشتیم
هرزماندرسینه اندوهیفتاد
دربَرِخودغمگسـاری داشتیم
کاشهمچـونبلبلاندرباغِگُل
پُرشکـوفهیک بهاریداشتیم
دردلِ تاریــــکی وتنهــــائیم
مونسِ شبهایِ تاریداشتیم
حرفِناگفته،فراوانست،کاش
رازهارا،رازداری داشتیـــم
زندگیخوباستباامیـد،اگر
گوشهایچشمانتظاریداشتیم
کاشکیازبهرِدردواضطراب
بیقـراری را،قـراری داشتیـم
راستبیچپبیاثر،ایکاشما
دریمینِ خود،یســاری داشتیم
جایِاوخالیستدردل،چونکهما
عشق ومِهرِماندگاری داشتیم
دل به ایّامِ قدیمیهستخـوش
عاشقـــانه روزگاری داشتیـم
وقتِ ابــرازِمحبّـــت هابه هم
گفته هـایِ بیشمـــاری داشتیم
دردلِ جنــگل،کنــــارِهمدگـر
پای،دریکجویبـــاریداشتیـم
زندگـــانی بامحبــت،بـی ریـــا
درپنـــاهِ کــــردگاری داشتیـم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.