دوشنبه ۵ آذر
شهادت شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۹ شماره ثبت ۳۷۸۸۸
بازدید : ۷۱۶ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
تقدیم به گلهای پرپر ، غواصان شهید
پرستوهای باز گشته به وطن
خوشا غواصی ی مردان بی باک
به سر بازی گرفتن دامن خاک
خوشا آنان که دانستند این راز
رسیدن را به رفتن گشت آغاز
خوش آنانی که بی پروا دویدند
به شوق دیدن جان دل بریدند
خوشا با چشم باز و دست بسته
تو را مهمان کند پهلو شکسته
بخوانی ایدل ایدل وقت دیدار
خوشی باشد طواف روی دلدار
خوشت باشد که غلتیدی وُ رفتی
بهار سبز بودی و شکفتی
خوشی دیدی نرفتی در پی کام
گرفتی از لبِ کوثر بسی جام
خوش آنانی که بعد از یک جدائی
در آغوشش بگیرد آشنائی
خوشت باشد شهید باز گشته
وطن از غربتت غم ساز گشته
محمد محسن خادم پور -1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.