يکشنبه ۴ آذر
ای غنچه گل روی ترا ماه ندارد شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۳۷۸۶۹
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ای غنچه گل روی ترا ماه ندارد
خوبی ترا دختر یک شاه ندارد
هرکس که به زیبایی تو چشم ببندد
او چشم قشنگ ودل آگاه ندارد
من عاشق ابروی تو ام آه نگونه
باید تو شوی همسر من راه ندارد
سنگین نکنی مهریه را دختر زیبا
این عاشق تو دوروبرش آه ندارد
ترسی به دلم نیست که تو دختر خانی
این بچه مردم که دل کاه ندارد
گشتم همه جا در به درو کوچه به کوچه
چشم تو دراین ناحیه بدخواه ندارد
از من کمد وتلوزیون مبل نخواهی
بابام گدانیست به والله ندارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.