شنبه ۳ آذر
ساحران قرن 21 شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۳۷۷۷۵
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۱۴۴
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
ای کار آفرینان
افسونگران
به قرار ساعتی دو هزار تومان
جوان ها را آجر می نمایید
و با ملاتی از تسهیلات اعطایی
جادو می کنید
و در ماچین کاخ های سر به فلک کشیده می سازید
آفرین بر شما
بارک الله
دنیا به کامتان
ن.گ. گوارای وجودتان
بانک جولانگاهتان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.