سه شنبه ۱۵ آبان
ترانه ها شعری از امیر حسین رضوانی
از دفتر ترانه بارون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۳۷۵۴
بازدید : ۷۸۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر امیر حسین رضوانی
آخرین اشعار ناب امیر حسین رضوانی
|
با یه مشت خط خطی تو دفتر، شعر ایوون یادتو جارو میکنم همه عقده های قلب خستمو، واسه ی ترانه ها رو میکنم تلخی خاطرهات مال منو، همه عاشقونه هام سهم توئه بار سنگین گناه عشقمو، عمری مردونه تحمل میکنم جای گرمای تنت داغ سکوت ،حک شده رو تن یخ بسته ی من بعد ازاین جای نگات قاب دلو، پر احساس و شقایق میکنم نذار عادت بکنن قافیه هام، به نت شوم نبود بودنت هنوزم تو خواب و رویا لبتو، وقتی خندو نه تصور میکنم ریتم هق هق دیگه تقدیر منه ،تا به سر رسیدن فاصله ها- جای خالیتو توی دفتر شعر، با ترانه ها پر از گل می کنم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.