جمعه ۲ آذر
قانون عشق شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۳۷۴۹۹
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۸۸
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
عشق را
بیکران ِ دریایی است
خیال انگیز
آرامشی فریبنده
عرصه ایی سنگین
وجودش همه سرّیست
ناشناخته
راز تحملش را
ماهی مرده ای
در گوش ِ من گفت
******
عشق
باطن شمعی است
روشن
حقیقتی شگفت انگیز
این راز را هم
طریقتِ پروانه ِ سوخته ای
بر من گشود
******
عشق
همه دیوانگی است
فرجامی بی توصیف
در فراسوی
مرزهای ِ
خواهش و هوس
ناز ِ نگاهی
به من آموخت
عشق را
وقتی
تو لبخند می زنی
قانونش
اصیل می شود ......
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.