يکشنبه ۴ آذر
عاشقانه هایی تلخ وشیرین... شعری از آزیتا احمدی
از دفتر دلنوشته( شعرآذین) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۳۷۴۷۱
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب آزیتا احمدی
|
1)
آسمان دلم بارانی ست
از رعد نگاهت به آسمان.
/////////////
2)
ممنوع ست
یگانه عشقم
با مژه هایش اما
واژه می ریسم
با لبانش
رنگش می کنم
با گرمی دستانش
می بافم عاشقانه هایی
که بپوشانم
دورتادور قلبــم را
تاباشد هـــر ورودوخروجی
ممنوع.
///////////////////
.
3)
با صد دل به ماه رفتم
گردنی شکسته
اما بی دل
با شهاب
بر گشتم!
******************
4)
بی امان
سالها دغدغه ام بود
عبور تند زمان
غم در تاروپودم
چون رنگین کمان
درجمع،اما
تنهایی ام شعله ور بود
و برباد،خاکسترم
از طوفان این وآن
مــــوجی اما از سِحر نگاهت
شد جاذب بُراده هایم
تاققنوسی شوم
بابالهای رقصان
آزادوسبک
جدااز همهمه ها
چون قاصدکی
رها سوی آسمان.
*********************
آ.ا بهار94
البته شماره 4) سپید نیست فکرکنم نیمایی باشد....
سپاس که می خوانید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.