سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      در طلبم – در طلبم در طلب

      شعری از

      حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

      از دفتر دفتر سوم:هجر نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۳۷۴۲۹
        بازدید : ۴۲۲   |    نظرات : ۲۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       هزار و یک ترانه
       دفتر چهارم: هجر
      نام ترانه: در طلبم – در طلبم  در طلب
       تقدیم به:
       ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)94/3/10-♫♫♫
      ترانه گو:
       ترانه چین:
      ترانه خوان:
       توضیحات: سرایش94/3/10- بدیه- ناتمام-♫♫♫
      **
      در طلبم – در طلبم  در طلب
      عشق تو را در طلب- در طلب
       در طلبم چشم تورا در طلب
       در طلبم کوی تورا در طلب
      **
       در طلبم در طلبم در طلب
       چشم تورا در طلبم صبح و شب
       در طلبم ما به طلب  ما طلب
       در طلبم دست تو را در طلب
      **
       در طلبم در طلبم در طلب
      می طلبم عشق تورا صبح وشب
       در طلبم چشم تورا در طلب
       می طلبم دست تورا صبح وشب
      **
       
       در طلبم در طلبم کوی دوست
       در طلبم در طلبم روی دوست
       در طلبم در طلبم دست دوست
        در طلبم – در طلبم لطف دوست
      **
       من عطشم – من طلبم – آب او
        من عاشقم- من طلبم – عشق او
       من سائلم می طلبم -  دست او
       من  خسته ام می طلبم  دست او
      **
      **
       بی هوای چشم او یم بی هوا
      در هوای عطر اویم بی هوا
       در هوای کوی اویم بی هوا
       بی هوای مهر اویم بی هوا
      **
       حسن بذرگری(آیین)94/3/10
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0