جمعه ۲ آذر
محمد (ص) شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۵۳ شماره ثبت ۳۷۱۳۶
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
آفرین بر هنر وحی و پیمبر شدنت
بر گل چهره ی نورانی و دلبر شدنت
راز خلقت همه از باغ وجود تو شکفت
جان عالم به فدای تو ومحور شدنت
شب معراج گذر واژه ی قرب است فقط
ورنه یک معجزه کافی است به سرور شدنت
در حرا بودی و با عشق غزل می خواندی
آشنا بود صدا در شب رهبر شدنت
شهر علمی و علی باب علومت بوده
عالمان محو تماشای هنر ور شدنت
آسمان این همه زیباست ولی پیش رخت
ذرهای هست به هنگام منور شدنت
مطلع حسن خداوند و شکوه آیینی
خاتم راه رسول است پیمبر شدنت
رد پاهای تو بر عرش دلم می ماند
گر چه کفر است خدا گونه مصور شدنت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.