1
|
هزار و یک ترانه می ترانه
|
هزار ویک بهانه می بهانه
|
2
|
هزار و یک شعر منی غزاله
|
شیرین ترین خاطره می ترانه
|
|
**
|
|
3
|
هزار و یک ترانه کم ه در صف تو
|
هزار ویک شنا کم در بحر تو
|
4
|
هزار و یک گل کم ه زیر پات
|
هزار ویک ترانه کم ه در عشق تو
|
|
**
|
|
5
|
زنده به عشق تو من زنده ام
|
به نو چشم ه تو من سبزه ام
|
6
|
ز نده به مهر تو من باقی یم
|
زنده به یا د تو من سر زنده ام
|
|
**
|
|
7
|
می خونم به یاد تو هزار و یک ترانه
|
می خونم نا م تو را عاشقانه
|
8
|
می خونم نام توهر صبح و شام
|
زنده به عشق توام در زمانه
|
|
**
|
|
9
|
هزار و یک غزل توی غزل جان
|
شیرین تر از عسل تویی عسل جان
|
10
|
بهار عشق من تویی بهارم
|
سبز نگار من تویی نگارم
|
|
**
|
|
11
|
نوای نای من تویی نوایم
|
شقای درد ه من تویی شفایم
|
12
|
شرار عشق من تویی شرارم
|
دوای درد من تویی حبیب م
|
|
**
|
|
13
|
االهه عشق منی الهه ام
|
سهیل عشق منی سهیل ام
|
14
|
خورشیید و ماه منی خورشیدم
|
پروانه باغم تویی پروانه ام
|
|
**
|
|
15
|
لیلی شعر من تویی لیلی یم
|
مجنون عشق من تویی تنهایم
|
16
|
شیرین شعر من تویی شیرینم
|
فریاد عشق من تویی فریادم
|
|
**
|
|
17
|
عنبر و مشک من تویی مشکینم
|
آب و عطش من تویی شهلایم
|
18
|
غلاام عشق تویم غلام م
|
رویا وخواب من تویی رویایم
|
|
**
|
|
19
|
هرچه بگویم در وصف تو فقیرم
|
تشنه عشق تو من م فقیرم
|
20
|
آرام عشق من تویی آرام م
|
بت و صنام من تویی ثنام م
|
|
**
|
|
21
|
هزار و یک ترانه می ترانه ام
|
هزار و یک بهانه می بهانه ام
|
22
|
کودک مهر تو منم کودکم
|
جویایی عشق تو منم غلام م
|
|
**
|
|
|
سمبل عشق من تویی سونبل م
|
سایه مهر تو منم سایه ام
|
|
فرشته عشق منی فرشته ام
|
دل در گرو عشق تو من بستم
|
|
**
|
|
|
بال پریدنم تویی پروانهام
|
باده ی مستانم تویی مستانه ام
|
|
ساقی عشق من تویی ساغیم
|
رعنای چشم من تویی رعنایم
|
|
**
|
|
|
یک روز نبینمت که من می میرم
|
یک روز نبینمت من دلگیرم
|
|
تو صیادی من صید این شکارم
|
تو آرومی من بی تو بی قرارم
|
|
**
|
|
|
دیونه صدات منم دیونه
|
دیونه ی چشات منم دیونه
|
|
دیونه عشقت منم دیونه
|
دیونه عطش من دیونه
|
|
**
|
|
|
خاکستر عشقت منم خاکستر
|
آخر عشق تو منم به دفتر
|
|
اول نام توست به دفتر
|
آخر یادت تو منم به دفتر
|
|
**
|
|
|
شعله تویی من سوخته آتشم
|
شمع تویی من از پی آتشم
|
|
آب تویی من تشنه کویرم
|
تو نغمه یی من جغد این کویرم
|
|
**
|
|
|
توسرو بستان ه منی سرومن
|
توگل گلزار منی چشم من
|
|
تو محبوبی من از پی محبت
|
تو لطفی من از پی لطافت
|