يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
بگذار عشق تو در شعرتو بگرید
بگذار درد من در شعر من بخندد
(احمد شاملو)
وبراستی
چه زیبا گفته ای شاعر
اما
بگذاردرد من
در شعرهایم
آواز بخواند.............!!!!!!
************************
من از دیوانگی
هم دیوانه ترم
عاشقانه
دارد بامن مدار می کند!
بس که عمریست مجنون وار
آواره ی
کوچه پس کوچه های عشقم
وتنهایی سنگ تورا به سینه
زده ام!!!!!!!!
****************
آیینه ام باش
صاف وساده
مثل باران
مثل دریا
مثل عشق......
هنرنمایی کن
بگذار دوباره
درآغوش بگیریم
نیمه ی زلالم را
(گاهی هنرمی تواند
همان آیینه ای باشد
که چهره ی ما را به ما می نماید)
خورخه لوئیس بورخس شاعر آرژانتینی
*********
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا