جمعه ۲ آذر
عبادت باران (تقدیم به سودابه طهمورثی عزیزم) شعری از آرزو پناهی(باران)
از دفتر صدای پاییز نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ تير ۱۳۹۰ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۳۶۲۱
بازدید : ۱۰۶۳ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر آرزو پناهی(باران)
آخرین اشعار ناب آرزو پناهی(باران)
|
لبخند شیرینت حلاوت تلخی روزگارم
و نگاه مهربانت آرامش بی قراریم
همه شب حیران مثنویت بودم
و تقاضایم زتو شبی است
برای یلدایم
دل من فریاد زد کجاست آرامش؟
و تو صبورانه بر من خواندی
که- من باتو آرامم-
دل به دریایت سپردم
و ماهی آغوش سخاوتت شدم
آسمان قلمم بارانیست
دل من هم شاید
طلوعی در میان سرزمین ابریَم
و من با تو- به اعتکاف خورشید میروم-
حال من خوب است!
باتو در اوج عبادت هستم..
آرزو(باران)
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.