يکشنبه ۲۷ آبان
قطعه 204 شعری از مهدی رفوگر
از دفتر گزیده ها1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۳۶۱۹۳
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رفوگر
|
چشم هایم را کوک می کنم
به ساعت آمدنت
مباد بیایی
پلک های من بسته باشد
چشم هایم را سرمه می کشم
تا آنها را ببینی
که بازهستند
که در انتظاراند
چشم هایم را می شویم
با اشک
تا مطهر باشند
هنگام دیدار تو
چشم هایم همیشه در انتظاراند
آنها را دلداری می دهم
دست نوازش تو در راه است
چشم هایم کم سو شده اند
شاید تو را نبینند
لیک غرق احساس اند
بوی تو را حس می کنند
چشم هایم هر روز بیخواب اند
تا آمدنت
تا پایان انتظار
دلخوش حتی به بوی پیراهنت
چشم هایم
در انتظار پیراهن یوسف اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.