من که مجنون بوده ام دیوانه تر کردی مرا
باغریب وآشنا بیگانه تر کردی مرا
پر زدی دروسعت ممنوعه ی این آسمان
در حریم شهر غم ، پروانه تر کردی مرا؟!
بی قرارم بی تو اما بردلم مهر سکوت
شاعری شد پیشه ام پر چانه تر کردی مرا
همچنان آواره ام دراین سراب بی ثمر
گرچه ویران بوده ام ویرانه تر کردی مرا
بگذر ازاین ساده ی غم پرور خلوت نشین
من که مجنون بوده ام دیوانه تر کردی مرا!