يکشنبه ۲۷ آبان
به جون خریدم شعری از سهیل اروندی
از دفتر بهار نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۳۶۰۵۷
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب سهیل اروندی
|
به جون خریدم
...............
عمری عذاب دوریت جون خریدم
اه که همه چی را اسون خریدم
ملامت شدم و این همه رنج رو
به عشق دوست داشتنت به جون خریدم
♫♫♫
از قولت شنیدم همه چی تموم شد
منو دوست نداری چرا به جون خریدم
باور نکردم و وفا دار موندم
خیانت نکردم رنج رو به جون خریدم
♫♫♫
باور نکردم تا از خودت شنیدم
دیدم سرابی رو که به جون خریدم
باور کردم با دیدنتون حقیقت رو
خزون عشق رو حس کردم درد رو به جون خریدم
♫♫♫
وقتی لبات رو خندون دیدم خرسند شدم
ارزو کردم خوشبخت شی درد رو به جون خریدم
راهم رو جدا طرفت نیومدم
همه سختی رو به جون خریدم
♫♫♫
وقتی لبات رو خندون دیدم خرسند شدم
ارزو کردم خوشبخت شی درد رو به جون خریدم
رسم عاشقی همینه به پای هم نشستن
دوستت دارم این عذاب رو به جون خریدم
♫♫♫
سهیل اروندی23/1/94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.