نمی دانی مگر جانم که پای شمع، تاریک است؟!
نمی دانی مگر سگ را به آب هفت دریا هم بشویی اصل او هرگز نگردد پاک و می ماند همان ناپاک ِ بی حاصل؟!
و می دانی که تنها چاره اش این است:
بِرانی نسل ِ سفیانی ز ِ خاک و کوی آن دلدار...
۱۳۹۴/۱/۲۳
ساعت ۱۰:۲۰
کرمانشاه
پ.ن.
اول خواستم به جای «سفیانی» بنویسم «سگ ها را» پشیمان شدم ، به دو دلیل... نمی خواستم چیزی در این مورد بنویسم... مثلن نگهبان خانه ی خدا باشی و...