اومدی و چه شاد کردی منو
اومدی و بی نیاز کردی منو
دیدنت برام شد ملودیو
کوک کرد ، سازم این زندگیو
♫♫♫
با وجودت خونمونو گرم کردی
منو جان دادیو برگشتی
تمومی دردا مرهمی
تمومی ارزوها همرهی
♫♫♫
درد و دلا رو همدمی
سنگ صبوری خوشگلی
خوشی ها به حال اوردی
دنیا صفا اوردی
♫♫♫
ادامه زندگی انگیزه شدی
چشمه ای گوارا ارزنده شدی
درد و دلا رو همدمی
سنگ صبوری خوشگلی
♫♫♫
تنگ غروبی چه ناز داری
انگاری قصد پرواز داری
دستام بگیر و ناز نازی
برقصیمو بگردیم بخوانیم اوازی
♫♫♫
اومدی و چه شاد کردی منو
اومدی و بی نیاز کردی منو
دیدنت برام شد ملودیو
کوک کرد سازم این زندگیو
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.