جمعه ۲ آذر
تو شعری از مریم پارسا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۳۱ شماره ثبت ۳۵۸۱۷
بازدید : ۴۳۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مریم پارسا
|
در هندسه ی من
آدم ها همه فضیه اند
جز تو
و چه بیهوده میکوشند
آدم ها
برای اثبات تو
زیرا
تو تنها اصل دنیای منی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.