جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
آخرین اشعار ناب علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
|
ای که به تو من کمترین
و ز ملکت من بر تر ین
در کو ی تو عا شق تر ین
ر نگ ر خم گو یا تر ین
حکم قضا را در شکن
پر د ه زِِِِِ ر خ بر فکن
تار وجو د را بز ن
جان مرا ره بز ن
خا نه به ر و یت وا شد ه
از همه کس ر ها شد ه
عا شق بی ر یا شد ه
پا تا به سر نگا ه شد ه
سوی رخت حیرا ن شد ه
ا ز سا ز تو ر قصا ن شد ه
ا ز سو ز تو نا لا ن شد ه
از د و ری ات گریان شد ه
چون دام تو هموار شد
جمله سر م بر دا ر شد
جسمم به غم بر نار شد
خا کستر م بر با د شد
وا لا یی ا ت را بند ه شد
آ تش به ر و ی پنبه شد
گدا خت و تا بند ه شد
حا جت ر وا آ کند ه شد
بستا ن من بر با ر شد
از با ر تو ا نبا ر شد
و یرا نه ا ش آ با د شد
صد چشمه ا ش پر آ ب شد
|